piątek, 3 maja 2013

Dziennik-Nimfomana.jp -1- Czarne czy różowe?



☆ tytuł: Dziennik Nimfomana,
☆ autor: Allisven feat. Enji,
☆ typ: zbiór miniatur,
 beta: Enji (Zosia-Samosia)
☆ gatunek: notki blogerskie, parodia, komedia,

☆ ostrzeżenia: przekleństwa, seks, takietamjakzwykle.
☆ notka autorska: 

Dobry kompromis pomiędzy: nakarmić, ale nie nasycić. To dla Was, abyście za bardzo nie tęsknili podczas tej miesięcznej maturalnej rozłąki~

Projekt jest efektem wspólnych dysput yaoistek na temat Reituki's daily routine. Kawa, herbata, yaoi, budyń i rozmowy na chacie (wiecie, jak to bywa... Czasem sami piszący nie mają kontroli nad tym, co piszą). Hasło Allis: "Takie rzeczy trzeba gdzieś zapisywać. W mojej Wielkiej Księdze Cytatów". Odpowiedź: "Co ty na to, żeby wykorzystać to w dzienniku Reity?".

Tak też powstał ten dziwny mutant, który jest igraniem z kompozycją na miarę XXI wieku. Co tutaj dużo opowiadać? Seria będzie zbiorem miniaturek opowiadających o codziennych przeżyciach Reity.

By the way, wiecie, że jest takie słowo jak randomizacja? Nie wiem, po co Wam to mówię.
Ready... steady... READ~!

2011112

CZARNE CZY RÓŻOWE?



Wczoraj miałem taki wspaniały wieczór~

A ściślej mówiąc - był wspaniały, dopóki Ruki nie przyniósł tych (za)projektowanych przez siebie gówienek...

[gówno
kanji: , romaji: kuso,
1. wulg. «kał»
2. wulg. «o kimś lub czymś mało wartościowym»
3. wulg. «nic nieznaczący przedmiot»
4. wulg. «nic, zupełnie nic»
• gówienko
definicja by słownik języka japońskiego]

Grałem w salonie na konsoli i cieszyłem się swoim wcale-pożytecznym-nic-nie-robieniem. Standardowo: lewa strona – chipsy O'zack; prawa strona – puszki po monsterach; przed sobą – kontroler i wskaźnik z poziomem expy1 na 2560; za sobą - szara rzeczywistość, której developerzy2 powinni popracować nad grafiką. Serio, czasem nie da się patrzeć przez okno, takie są bugi3.

To właśnie wtedy (między piątym a szóstym levelem) wpadł, a raczej upadł do moich kolan Taka-chan. Prosił mnie tym swoim słodkim, falsetowym głosikiem „Rei-chan! Rei-chan! Patrz co zrobiłem! Proszę, spójrz!” toteż przerwałem grę i rzuciłem okiem. Trzymał na dłoni prezerwatywy z logo BM4. Oczywiście, jak tylko je rozpoznałem, to zaproponowałem Małemu, żeby je wypróbować. Tworzywo, wykonanie, fakturę, blah-blah~.

ああーセックス
Ahhh, Seks~

No właśnie. Chciałoby się! To w tamtym momencie mój piękny wieczór niczym z Californication zamienił się w… Zacytuję dialog:

Ruki: Nie te!
Ja: Dlaczego nie te? Ja chcę czarne.
Ruki:Różowe są ładniejsze.
Ja: Nie będę zakładał na mojego penisa różowej gumki.
Ruki: Ale czarny pomniejsza~ *smirk*
Ja: *zonk* Wybierz sobie, którą różową wolisz. Malinową? Czy holenderski półróż5?

Ostatni raz korzystałem z jego „designerskiego” asortymentu. Też mi rock'n'rollowy merchendise6, skoro i tak lądujesz w kolorowej gumce na penis-chanie. Zupełnie jak goodsy promujące safe sex na paradzie LGBT.

W sumie to mogłem zagrozić, że jak nie czarna, to zrobię to bez! Czemu tego nie zrobiłem? Poczułbym go na sobie… Geez. Taka-chan przed chwilą skończył kąpiel. Chyba weźmie raz jeszcze, bo mój interes ma do niego interes...


Autor: れいた (REITA) o 01:32 AM
Etykiety: BS (bullshit)

[3 komentarze] [zwiń]

[評論家先生1 2011113o 11.05 AM]
Widzę, że kolejny yaoistyczny, kiczowaty pseudoblog o członkach the GazettE. To się wam nie nudzi? Nie wiem, jak można tak spedalać ich wizerunek. Nie wstyd ci? I ty się nazywasz 6th gun? Obudźcie się yaoistki, to już nie jest zabawne. Niszczycie wizerunek całego fandomu oraz ośmieszacie swoich idoli.
Na przyszłość, jeśli już zabierasz się za parowanie Reity z Rukim (nie wiem, pewnie jesteś 17-letnią dziewczynką, popraw jeśli się mylę), to wybierz bardziej ambitny temat, a nie kondomy. Rozumiem, że licealiści ekscytują się słowem „prezerwatywa”, ale nie dorośli jrockersi (д), no błagam.
Pozdrawiam, prawdziwy 6th Guns \m/,

[れいた (REITA) 2011113o 2.31 PM]
Mam 29 lat i nie jestem dziewczynką od trzech miesięcy życia płodowego.
Cieszymy się, że mamy takich prawdziwych fanów. Wpadnij na nasz koncert w lutym w Saitamie~!

[眠いキティ22011115o 4.17 PM]
OMG! RLY?!!!11 Gumki od gazetek?! =´∇=)/
Ojej jakie urocze musza byc. Chce je. Musze je miec w swojej kolekcji~Oprawie je w ramke. (★^O^★)
A opowiadanie bylo super. Strasznie mi sie podobalo, chociaz wole uruki bo jest slodsze.
LOVELOVELOVE
ハッハッハハッハッハ~!

[れいた (REITA) 2011115o 11.55 PM]
Ale... kondomy kupuje się do używania.

[Mr.Undivided 2011116o 3.01AM]
Zacznę od tego, że tytuł bloga zawiera dość znaczący błąd, bo nie ma czegoś takiego jak „nimfoman”. Termin nimfomania/nimfomanka odnosi się tylko do kobiet. Mężczyzna cierpi na satyriasis i jest nazywany satyrem, więc adres bloga powinien brzmieć: dziennik-satyra.jp
A tak, to bardzo się uśmiałem. Na miejscu chłopaka Reity też wybrałbym różową, bo mam uprzedzenie do czarnych penisów (kiła stulejka, brr), a tak różowy to taki sympatyczny (・◡・).



_________________
SŁOWNIK NERDA AND RANDOM STUFF:
1(slang) od ang. experience, czyli doświadczenie. Zazwyczaj chodzi o punkty zdobywane przez wykonanie questa (wyzwania), które pozwalają postaci uzyskać wyższy poziom umiejętności.
2Od ang. developer czyli programista.
3(slang) od ang. bug/s czyli błąd/błędy (w programowaniu gry).
5Nie ma takiego koloru oczywiście.
6(slang) z ang. towar, produkt (zazwyczaj gadgety jakiegoś zespołu).
7(jap.) Krytyk-sensei.
8(jap.) Śpiąca kicia.

5 komentarzy:

  1. Hahahahaha, leżę i chcę więcej~! To było po prostu świetne.
    ''Penis-chanem'' XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, właśnie przez przypadek coś kliknęłam i usunął mi się cały długaśny komentarz. I WEŹ TU PISZ COŚ DŁUGIEGO. Nie ważne, odratuję połowę.
    Od razu, gdy przeczytałam pierwsze zdanie, zaczęłam się śmiać. ''~'' kojarzy mi się z takim piskliwym, bardzo w stylu ''kochany ukeś'' głosikiem. Wiem, że nie do końca o to w tym chodzi, ale tak mi się kojarzy. WIĘC. Reita, kreowany na wielkiego bad boya i ''~'' . Haha
    Dobra, świetny argument '' czarny pomniejsza ''.. pewnie na te różowe od razu się rzucił. I kolejny raz. REITA - WIELKI BADBOY, Z UKESIOWYM GŁOSIKIEM, PIEPRZĄCY SIĘ W RÓŻOWYCH GUMKACH. Kogo obchodzi to, że to nie od niego zależy ta decyzja? Każdy chyba jest świadomy, że na argumenty z Rukim się nie wygra.
    Najbardziej rozwaliły mnie komentarze.
    '' Wpadnij na nasz koncert w lutym w Saitamie~!'' hahahah :D
    Takie .. jakby to powiedzieć. ''Prawdziwe''. W sensie, jest ''różowa duszyczka'', ''czepialski'' i .... '' Ta, na pewno'' jak ja to nazywam.
    W ogóle, cieszę się, że coś nowego. A skoro coś nowego, a tak długo się czeka, warto by naskrobać coś dłuższego, niż robię to ostatnimi czasy. Na prawdę nie wiem, co się dzieje. (JA WIEM CO SIĘ DZIEJE, YUURI, MÓZG CI PARUJĘ, JA PARUJĘ! )..ŚŚŚŚ SIEDŹ CICHO..(TERAZ TO SIEDŹ CICHO, A JAK PISZESZ KOMENTARZ, TO SIĘ DO MNIE MODLISZ)..KŁAMIESZ!
    Wewnętrzna walka z myślami.
    Ah, zamiast '' od 3 miesięcy życia płodowego'' to zrozumiałam ''nie jestem dziewczynką od 3 miesięcy''. To by wyjaśniało jego ukesiowy głosik itd ..
    Penis-chan, ne? Czy to zdradza jego rozmiar?
    ''Ta, na pewno'' powalił. Tak jak cała reszta. W ogóle, fajne, pośmiałam się trochę.
    Powodzenia, pozdrawiam i papa c(*c*c)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tym razem mało konstruktywnie - czyli właściwie adekwatnie co do treści notki :D
    UMARŁAM. Umarłam, ale zmartwychwstanę tylko po to, żeby czytać następne party i umierać znów. I tak w kółko. Wiem, bardzo produktywne i ambitne aspiracje na przyszłość. Widocznie moja mentalność nie różni się zbytnio od tej należącej do waszego wykreowanego Reity, nie wiem tylko, czy to powód do dumy, czy samobójstwa? :D *żarcik, też swoją droga na baardzo wysokim poziomie*
    pozdrawiam.
    P.S. Specyficzny humor ficka ZARAŻA. Dopiszcie ostrzeżenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma początku na serio sobie pomyślałam, że Ru projektuje gówienka, bo Rei zawszs taki dosłowny we wszystkim. No i Ruks jeszcze później mu wyskakuje z „Rei-chan! Rei-chan! Patrz co zrobiłem! Proszę, spójrz!”

    Te komentarze zawarte w opku są takie...adekwatne do rzeczywistości? Mam na myśli tak wielką różnicę poglądów. Moim osobistym zdaniem ich nie trzeba spedalać, sami to robią najlepiej *u*

    OdpowiedzUsuń