poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Ogłoszenie! Konwent B6 i kilka informacji~

Moi Drodzy Reitukiści (Drogie Reitukistki? :3")! Chciałybyśmy ogłosić, że oficjalnie będziemy obecne na najbliższym konwencie B6, który odbędzie się w Krakowie w dniach 15-17 sierpnia. Chętni mogą nas złapać w sobotę (to jest 16-ego), jakoś w godzinach popołudniowych. 

Jeśli ktoś chciałby się spotkać, porozmawiać lub cokolwiek innego (hejtowanie nie wchodzi w grę) to może do nas napisać na maila, aska lub twitterze. Jesteśmy bardzo chętne na spotkanie z naszymi czytelnikami! ( ´ ▽ ` )ノ

Wstępnie możemy zdradzić Wam nasz (prawdopodobny) ubiór, aby łatwiej było Wam nas rozpoznać. Enji będzie mieć najpewniej białą bluzkę z czarnym napisem "Keep calm and yes, my Lord" (tak, Kuro-Baka desu), a ja będę w czymś, co miało przypominać cosplay Rukiego z teledysku „Inside Beast". (๑•͈ᴗ•͈)

Druga rzecz! Chciałabym przedstawić Wam moją koncepcję, którą planuję od dłuższego czasu. Jest to stworzenie nowej zakładki o nazwie "SEKSESJE". Mamy bardzo dużo sesji, które są tak zwanymi roleplayingami (dla zaspokojenia głodu yaoistki...). Fabuła jest wąska i skupia się bardziej na kwestiach *kaszel* „rozrywkowych". Jako że sesje główne pożerają bardzo dużo naszego czasu przy betowaniu, seksesje (jak sama nazwa wskazuje) byłyby dobrym zapychaczem. Kładę nacisk jednak na to, że były by to RP o wątpliwej (o ile w ogóle) fabule, mało ambitne z dużą ilością *kaszel-kaszel* seksu. Jeśli chcielibyście czytać tego typu „twory”, w międzyczasie czekając na główne produkty, to czekamy na Wasz odzew w tej sprawie (brak odzewu potraktujemy jako nie ; ; ). Możemy Wam dać też próbkę na spróbowanie~ 

Komentować, nie wstydzić się. Czekamy na Wasze głosy! :3

6 komentarzy:

  1. Dla mnie takie zapychacze są nie-ok, ale jestem pewna, że cała reszta bardzo chętnie :3 Często widzę, jak bardzo głodnych takich rzeczy jest trochę osób z mojego tl... Ale ja przeczytam raczej po to, żeby zaspokoić głód braku samych waszych opowiadań, a nie opowiadań ''rozrywkowych'', jak to mówicie~
    Btw. szkoda, że nie jeżdżę na konwenty~
    I znowu zapomniałam, że macie kod i nie opublikowałam komentarza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre seksesje są całkiem okej (moja ulubiona: Reita kamerdyner i Ruki panicz lub ta o dwóch demonach), ale cieszę się, że doceniasz nasze opowiadania :3
      My też żałujemy. Miejsce zamieszkania robi swoje, prawda? To czasem boli. Boli bardzo...
      Gome, boty lubią robić nam psikusy ; ; /Enji

      Usuń
  2. Ja bym sobie.. * rozgląda się * ..B A R D Z O chętnie coś takiego przeczytała.. I nie kryję się z tym.. oczywiście, że również doceniam wasze opowiadania, są fantastyczne... Ale... Czasem przydałoby się coś na zaspokojenie głodu Reitukistki ( oi, podoba mi się ta nazwa~ Więc zdecydowanie jestem na TAK. ( na TAK TAK TAK jeśli to miałoby w dodatku być Ru-panicz, Rei-kamerdyner, plosię... bosze... Tyle dobra nie może się zmarnować... )
    // Życzę miłej zabawy ~ Whoaa, cosplay Ruksa? Brzmi super~ Chętnie bym się tam wybrała, ale niestety zamieszkuję nieodpowiednią stronę Polski.. Pozdrawiam i całuję, bo jesteście niesamowite w tym, co robicie~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, w porządku. Pewnie przed opublikowaniem zakładki damy Wam listę sesji, które są do dyspozycji, żebyście mogli wybrać, co chcecie przeczytać w pierwszej kolejności... A podobno mamy 9 pozycji (nawet sama nie pamiętam, kiedy to się napisało! Przysięgam! xD").
      To z tym kamerdynerem i paniczem to właściwie pół-seksesja (scena łóżkowa jest tam w zasadzie stosunkowo późno, ale wiadomo - lokaj nie może być zbyt łatwy~.
      Sama chcę już zobaczyć ten cosplay Allis na własne oczy ;3
      Rozumiem, znam ten ból - stolicy na oczy nie widziałam, bo też "nie te strony". ありがとうございました! ♥ /Enji

      Usuń
  3. Czytam Wasz blog od zawsze, a odzywam się dopiero teraz, jaki ze mnie okropny człowiek D:
    Informacje o konwencie raczej nie dla mnie, bo i tak nie mam szans tam jechać ;~; A szkoda, bo chętnie zobaczyłabym cosplay Rukiego na żywo xD
    Co do tych 'Seksesji' (bardzo chwytliwa nazwa XD) to ja bardzo chętnie bym takie poczytała.
    Pozdrawiam i życzę dobrej zabawy na konwencie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynamy się zastanawiać... gdzie wszystkie tak naprawdę mieszkacie?! xD" (może blisko nas obu, bo wbrew pozorom Kraków jest kompromisem pomiędzy nami obiema - leży gdzieś "w połowie").
      Też bardzo chętnie zobaczę Rukiego na żywo, a za rok sama postaram się z cosplayem Madam Red :3
      Ok~! *odnotowuje w notesiku*
      A do komentowania pozostałych notek również zachęcamy. Jesteśmy ciekawe, co myślicie o naszym specialu! .u. /Enji

      Usuń