sobota, 13 września 2014

Dziennik-Nimfomana.jp -7- Ruki i jego antysiła.



Etoo... Miałam pisać dziennik o Reicie na twitterze, ale... jakoś tak nie bardzo miałam ochotę. Nie uważam jednak, aby Nimfoman o predyspozycjach siłowych Rukiego był mniej ciekawy xd Nabijam się z niego w pozytywny sposób! Pomysł zrodził się ze zdjęć w Garishroomie (dzięki Roo~), gdzie nasi ukochani panowie spędzali czas na różnych rozrywkach. Od gier komputerowych, po bowling i rzucanie do kosza. No i nie martwcie się, Ruki się odgryzie : >
Miłego czytania!~/Allisven



201499 

Ruki i jego antysiła.

Możecie sobie myśleć, że jestem wrednym chłopakiem i jeszcze paskudniejszym kochankiem, ale Ruki naprawdę jak na mężczyznę, który bez względu na swoją fizjonomię, ma bardzo mało siły.
No bo jak można nie trafić do kosza ani razu?! I nie, nie chodzi tutaj o wzrost, bo wbrew pozorom koszykówka należy do tych sportów, w których liczy się technika, a nie długość kończyn. Kto by pomyślał, że taki z niego wielki fan „Kuroko na Basket”...
Już pomijając jego predyspozycje sportowe, ale na zakupy wyciąga mnie tylko po to, żebym był jego tybetańskim tragarzem! Nie mam na myśli jego shoppingu po butikach, bo ubranka jednak takie ciężkie nie są i chłopak dzielnie daje radę (generalnie paradoks jest taki, że często po pięciu godzinach potrafi wrócić z samym kremikiem do rąk), ale o wypadach po artykuły spożywcze. Zawsze kiedy kończą mu się zapasy żywności w lodówce, pisze do mnie esemska typu: Rei-chan może przyszedłbyś dzisiaj do mnie? Zrobiłem obiadokolacje~ To co? Skusisz się?
I jak ostatni naiwny, zakochany frajer nabieram się na te jego słodkie wiadomości, a on po prostu z tego, co mu zostało po szafkach robi tę „romantyczną kolację” i z cichym, ukesiowatym westchnięciem kontynuuje swoją grę. – Nie podwiózłbyś mnie do supermarketu? Skończył mi się makaron. I ryż. I mleko. I mięso, jajka, ser, lubrykant, masło, proszek do prania […]
Kiedyś po prostu pytał, czy sam nie skoczę i nie zrobię mu zakupów (wręczając bezczelnie skrzętnie przemyślaną listę), bo on nie jest w stanie unieść reklamówki cięższej niż 5 kilogramów! Oczywiście muszę być samochodem, bo na motor nie zapakuję mu tych tonowych toreb z żarciem. Nie dość, że jestem wykorzystywany fizycznie to jeszcze czasowo i finansowo, bo za benzynę mi nie zwraca, a jakże! Z resztą, pieprzyć benzynę, czasu to mi nikt nie zwróci...
Jakbym chciał sprawdzić, czy faktycznie jest taki cherlawy, to nawet nie mam jak, bo kiedy mu proponuję, żeby poszedł ze mną na siłkę to nie może, bo ma „pomalowane paznokcie” i nie może nic robić! Rozumiecie?! „Ma świeżo zrobione paznokcie”! Niech sobie powiesi na szyi tabliczkę: „Świeżo malowane, nie dotykać”!
Serio. On chyba te buty z adidasa ma na ozdobę albo dla szpanu. Żeby być wyższym, bo ma ten swój kompleks. Chociaż przy jego podejściu do wykonywania męskich czynności, odnoszę wrażenie, że ten kompleks na punkcie wzrostu wcale mu nie przeszkadza…!
Autor: れいた (REITA) o 7.01 PM
Etykiety: #basuketto #kuroko no basket #ruki #lame #random

[11 komentarzy] [zwiń]

[MariaYo 2014 9 9 3.24 PM]
Ruki-san jest idealny! Nie znoszę reituki. Przestańcie, ok? Ruki jest prawdziwym  mężczyzną i nie znalazł jeszcze swojej idealnej kobiety. Kocham go z całego serca! Aishiteru yo Ruki-san!

[Mr. Undivided 2014 9 9 10.59 AM]
Uważam, że nie każdy facet musi być od razu kulturystą. Mężczyźni o delikatnej urodzie i kobiecej fizjonomii są równie fajni i rozchwytywani, co tacy w stylu Brata Pita (który oczywiście byłby też w moim typie). Poza tym… Nie masz w połowie takich bicków jak Kai, więc nie wysilaj się! ;)

[2 odpowiedzi] [zwiń] 
[れいた (REITA) 201499  11.00 AM] 
Ruki… to ty?

[Unknown 2014 9 9 4.03 PM]
Ruki-san jest zajęty robieniem goodsów na koncert. Nie ma czasu na twojego śmieć-bloga /R-san.

[Aoi-Super Star!  20149 9 1.57 PM ]
Eh?! A jak się pytałem, czy nie chciałbyś pójść ze mną na siłkę, to powiedziałeś, że nie lubisz wychodzić w miejsca publiczne…
[1 odpowiedź] [zwiń] 

[れいた (REITA) 201499 2.03 PM]
Naprawdę? Nie pamiętam tego.

[Reita's waifu forever 2014 9 9 6.32 PM ]
REITA-SAN MARRY ME PLEASE! FUCK ME! I LOVE YOU! PLEASE 
[5 odpowiedzi] [zwiń] 

[れいた (REITA) 20149 9 6.41 PM
Sorry! I'm gay.
[1 odpowiedź] [zwiń] 

[Unknown 2014 9 9 8.03 PM]
You're dick. /R-san.
[1 odpowiedź] [zwiń] 

[れいた (REITA) 201499 8.20 PM
Możesz przestać?
[1 odpowiedź] [zwiń]

[Unknown 2014 9 9 9.56 PM]
Zmuś mnie. /R-san.
[1 odpowiedź] [zwiń]

                                                      [れいた (REITA) 201499 9.59 PM
Już jadę się tobą zająć żartownisiu.

5 komentarzy:

  1. Zdechłam przy komentarzu od ''MariaYo'', hahahah!
    Zawsze się cieszę na takie małe ''zakochany frajer'', ''już jadę się tobą zająć'', ''Ruki Cię kocha'', więc dziękuję!
    Nimfoman jest świetny ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnioskuję, że zrozumiałaś aluzję :D
      Ten nimfoman się udał chyba tylko pod względem komentarzy xD Ale mnie się nigdy nie podoba to co zrobiłam/napisałam/narysowałam etc. więc zamilknę, dziękując!
      /Allisven

      Usuń
  2. Haha, jakie to było genialne. Sama przyznam, że popłakałam się ze śmiechu, kiedy ujrzałam te skany z Garish'a. Wszyscy trafili chociaż raz. A Ruki... Hahaha.
    Rukisiowa lista zakupów. I ten lubrykant pomiędzy serem i masłem. Padłam i nie wstaję. Allis, jesteś wielka.
    Kłótnia kochanków w komentarzach... Być może to ,,zmuś mnie'' było tak naprawdę kolejną niemą prośbą o przyjechanie po kolejną listę zakupów?
    Świetna notka. Naprawdę się uśmiałam, dziękuję~
    Życzę weny na kolejne, równie dobre rozdziały ,,Dziennika''! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruki jest cieniasem w sporty- no dobra w bowling umie grać i to bardzo dobrze - ale ma inne zalety!
      "Rukisiowa"! Jeju jak dawno nie widziałam tego sformułowania! ♥ Lubrykant ważny, wiesz... no lube, no sex ;/
      A tam od razu wielka. 164 cm to poniżej przeciętnej. Zresztą Enji troszkę pomogła xd
      Dziękuje Bardzo. A ja still czekam na tego OS co mi miałaś podesłać :") - minka pełna złości - mam pamięć jak 500GB dysk przenośny więc proszę nie myśleć, że machnę ręką!
      /Allisven

      Usuń
    2. *165cm w kapeluszu się kłania*
      Aaa! Zapomniałam o tym OS na śmierć! Zaraz wygrzebię na dysku, przejrzę, czy jest okej i podsyłam na GG~ c:

      Usuń